سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است
سرخط خبرها

از جیوه قرمز در چرخ‌های خیاطی تا موتور طلایی رونالدو | جستجو‌های عجیب هفته سوم بهمن ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۵۰۲۹۲
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
از جیوه قرمز در چرخ‌های خیاطی تا موتور طلایی رونالدو | جستجو‌های عجیب هفته سوم بهمن ۱۴۰۱
جیوه قرمز، ولنتاین، موتورسیکلت طلا و پرژه مرموز هارپ از سرچ های عجیب و متفاوت این هفته بوده است.

احتمالا اگر متولد دهه ۶۰ یا ۷۰ و قبل از آن باشید، به خاطر دارید وسایل مشترک زیادی در تمام خانه‌های ما ایرانی‌ها استفاده می‌شد، که یکی از آن‌ها چرخ خیاطی بود.

وسیله‌ای ترسناک برای خیلی از ما در کودکی که به ناگاه در این روز‌ها صدر همه جست وجو‌ها قرار گرفته و به وسیله‌ای برای تبدیل آرزو‌های ما به واقعیت بدل شده است.

عده‌ای می‌گویند در چرخ خیاطی‌های قدیمی جیوه قرمز وجود دارد که برای ساخت بمب اتم یا جاودانگی انسان کاربرد دارد، برخی دیگر می‌گویند یک تاجر روسی طلای سفید و الماس در این چرخ‌ها پنهان کرده و به ایران آورده است.

واقعیت ماجرا چیست؟ عده‌ای کلاهبردار قرار است با انتشار شایعه‌ای دیگر از عده‌ای افراد زودباور که می‌خواهند ره صدساله را یک شبه بروند، سوء استفاده کنند.
اما در این بین ترند‌های زیادی ایجاد شد از جمله: «جیوه قرمز چیست» «علت گرانی چرخ خیاطی» «قیمت چرخ خیاطی مارشال و دو شیرنشان» و بسیاری موارد دیگر...

اما بعد از موضوع چرخ خیاطی‌های پر حاشیه می‌رسیم به موضوع پر هیاهوی «ولنتاین» (روز عشق) که امروز است و از هفته‌ها پیش جست وجو‌های زیادی را به خود اختصاص داده است.

از جست وجو‌های خاص این موضوع به «ولنتاین چه تاریخی است؟» «دیت چیست؟» «کادو ولنتاین چی بخرم؟» و «متن تبریک برای ولنتاین» می‌توان اشاره کرد.

یک جست وجوی خاص هم این وسط دیده می‌شد که هنوز نمی‌دانیم به ولنتاین ربطی دارد یا نه، «دعای خوراکی زبان بند شوهر»

نام کریستین رونالدو بار دیگر در جست وجو‌های گوگلی کاربران فضای مجازی دیده می‌شود البته این بار با جست وجوی «هدیه حاکم عربستان به رونالدو». این هدیه که بار دیگر رونالدو را به صدر اخبار زرد آورده است چیزی نیست جز یک دستگاه موتورسیکلت طلا!

زلزله وحشتناک و تأسف بار هفته گذشته در ترکیه و سوریه هم جست وجو‌های زیادی در پی داشت،  اما در این میان عده‌ای به دنبال علت‌های عجیب برای این زلزله می‌گشتند. «علت زلزله ترکیه» «چرا زلزله در زمستان رخ می‌دهد» و «ارتباط پروژه مرموز هارپ با زلزله ترکیه» از جمله جست وجو‌های کاربران بود.

هفته گذشته شاهد بارش برف در کشور بودیم و برخی هم با جست وجوی «دانلود آهنگ برای برف» به استقبال هوای زمستانی رفتند.

در آخر هم برخی کاربران «آیا زمین تخت است؟» را جست وجو کردند که باعث شد تن و بدن گالیله در قبر بلرزد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->